Turto valdymo sistema (angl. Property management system - PMS). Viešbučių ir patalpų nuomos industrija šiandien negali sėkmingai tęsti savo veiklą be patalpų arba kitaip vadinamos turto valdymo sistemos. Turto valdymo sistema, naudojama valdyti svečių/nuomininkų užsakymus ir leidžia tai daryti internetu. Klientas gali greitai surasti informaciją apie patalpas ir padaryti rezervavimą iš bet kurios pasaulio vietos. Užsakovo rezervavimui yra prieinama ir kita reikalinga informacija apie papildomas paslaugas ir turto nuomą – apie baldus, IT įrangą, valymo, maitinimo ir kitas viešbučių arba biurų paslaugas. Patalpų/turto valdymo sistema lengvai integruojasi su kitomis centrinėmis rezervavimo sistemomis, pajamų/išlaidų apskaitos valdymo ir finansinėms sistemomis. Turto valdymo sistemos nauda sistemos savininkui yra akivaizdi: - Turto apskaita vienoje vietoje;
- Patalpų grafinis atvaizdavimas ir aprašymas vieningoje elektroninėje duomenų bazėje;
- Rezervavimų kontrolė ir vizualizavimas;
- Užsakymo procesų pilnas automatizavimas ir efektyvus resursų panaudojimas;
- Automatiniai pranešimai apie naujus rezervavimus ir atsilaisvinusias patalpas;
- Pasiūlymų ir sutarčių generavimas ir išsiuntimas el. paštu;
- Papildomų teikiamų paslaugų aprašymas ir paketavimas;
- Lankstus kainų bei nuolaidų valdymas;
- Klientų domenų bazės valdymas, akcijų ir nuolaidų taikymas lojaliems klientams;
- Sutarčių ir užsakymų archyvas;
- Lengvas integravimas su e-web ir e-desk CRM sprendimais.
Funkcionalumas Patalpų procesams valdyti yra panaudotas visas e-desk sistemos lankstumas. Patogios formos iki maksimumo supaprastina navigaciją. Paruošti filtrai ir rūšiavimai sumažins reikalingos informacijos apimtį, o šablonų panaudojimas smarkiai sumažins dokumentų paruošimą. Vieno mygtuko paspaudimo sistema užsakovui sugeneruos sutarties dokumentą PDF formatu ir išsiųs jį elektroniniu laišku. Visi veiksmai yra fiksuojami sistemoje. Dokumentų kopijos yra tinkamai archyvuojamos ir yra lengvai prieinami.
Funkcionalios e-desk lentelės leidžia greitai surasti ir valdyti reikalingą informaciją Verslo ataskaitos Ataskaitos turto valdymo sistemoje yra viena iš svarbiausių dalių. e-desk ataskaitų modulis leidžia kurti ataskaitas kaip pagal užklausimą, taip ir pagal iš anksto aprašytą laiko grafiką. Tokios ataskaitos nurodytiems vartotojams gali būti siunčiamos elektroniniu laišku.
|