Jeigu jus skaitote šį straipsnį, tai tikriausiai reiškia, kad jūsų įmonė ieško sprendimų patobulinti savo verslą. Yra daug įvairių sprendimų, bet vienas iš labiausiai intriguojančių yra CRM. Apie jį yra daug kalbama, bet ne visi žino kas tai yra.
Kas yra CRM ir kam ji yra naudinga? CRM (angl. Customer Relationship Management) lietuviškai skamba kaip santykių su klientais valdymas. e-desk CRM - tai sprendimas vidutinėms ir mažoms įmonėms.
CRM - tai ne tik sistema, bet organizacijos filosofija, kuri apibūdina bazinį organizacijos požiūrį į verslą ir verslo plėtrą. Tai orientuotas į klientą požiūris, nukreipiantis verslo procesus taip, kad jie geriausiai patenkintų kliento poreikius. Pagrindiniai procesai – rinkodara, pardavimai, aptarnavimas – yra orientuoti į klientą. Visi šie procesai pertvarkomi taip, kad leistų maksimaliai efektyviai tenkinti kliento poreikius. Kiti procesai irgi yra svarbus. Jie suteikia kritinį palaikymą pagrindiniams CRM procesams. Prieš darant sprendimą įdiegti CRM sistemą, įmonės vadovai turi suprasti, kad vien sistemos diegimas rezultato neduos. Daugumos atvejų yra reikalingas organizacijos struktūros pertvarkymas, mokymai, įvairių rodyklių matavimai ir skatinimo sistema.
e-desk CRM sistemoje klientas yra verslo procesų centras, kuris nustato santykių tarp kliento ir organizacijos taisykles.
Labai svarbu suvokti, kad bendravimas su klientu turi vykti visais įmanomais kanalais: telefonu, tiesiogiai, internetu, el. laiškais ir t.t. Nesvarbu kokie bus sąlyčio su klientu taškai (pardavėjas, programuotojas, interneto puslapis ar el. laiškas), jis visada turi gauti vienodą informaciją apie jūsų įmonę, jos produkciją, paslaugas ir t.t. Tai yra svarbiausi principai, kuriais vadovaujantis yra sukurta ir vystoma e-desk CRM.
Jeigu jūsų pagrindiniai tikslai - išlaikyti esamus klientus, plėtoti santykius su esamais klientais ir įgyti naujus klientus, jus turite pasirinkti e-desk CRM sprendimą.
Galima pamiršti apie brangias stambių kompanijų CRM sistemas. CRM kaina tikrai nustebins bet kokio didžio kompaniją. E-desk CRM kaina yra nuo 5 000 iki 50 000Lt. Galutinė kaina priklauso nuo naudojamų modulių ir integracijos su kitomis sistemomis. Klientui pageidaujant, pradinė investicija gali būti sumažinta iki sutarto minimumo, padidinant sistemos aptarnavimo mokesčius. Tai padeda užsakovui išvengti didelių pradinių investicijų ir geriau planuoti savo išlaidas.