My status RSS feed Blogger Google maps
   Lietuviškai
 
 
 
 
"Kas geba remdamasis sena atrasti nauja, vertas būti mokytoju."

Konfucijus
"Išreikštos mintys visados yra negyvos."

Hermann Hesse

 
 

CRM - Santykių su Klientais valdymas

Jeigu jus skaitote šį straipsnį, tai tikriausiai reiškia, kad jūsų įmonė ieško sprendimų patobulinti savo verslą. Yra daug įvairių sprendimų, bet vienas iš labiausiai intriguojančių yra CRM. Apie jį yra daug kalbama, bet ne visi žino kas tai yra.

Kas yra CRM ir kam ji yra naudinga? CRM (angl. Customer Relationship Management) lietuviškai skamba kaip santykių su klientais valdymas. e-desk CRM - tai sprendimas vidutinėms ir mažoms įmonėms.

CRM - tai ne tik sistema, bet organizacijos filosofija, kuri apibūdina bazinį organizacijos požiūrį į verslą ir verslo plėtrą. Tai orientuotas į klientą požiūris, nukreipiantis verslo procesus taip, kad jie geriausiai patenkintų kliento poreikius. Pagrindiniai procesai – rinkodara, pardavimai, aptarnavimas – yra orientuoti į klientą. Visi šie procesai pertvarkomi taip, kad leistų maksimaliai efektyviai tenkinti kliento poreikius. Kiti procesai irgi yra svarbus. Jie suteikia kritinį palaikymą pagrindiniams CRM procesams. Prieš darant sprendimą įdiegti CRM sistemą, įmonės vadovai turi suprasti, kad vien sistemos diegimas rezultato neduos. Daugumos atvejų yra reikalingas organizacijos struktūros pertvarkymas, mokymai, įvairių rodyklių matavimai ir skatinimo sistema.

e-desk CRM sistemoje klientas yra verslo procesų centras, kuris nustato santykių tarp kliento ir organizacijos taisykles.

Labai svarbu suvokti, kad bendravimas su klientu turi vykti visais įmanomais kanalais: telefonu, tiesiogiai, internetu, el. laiškais ir t.t. Nesvarbu kokie bus sąlyčio su klientu taškai (pardavėjas, programuotojas, interneto puslapis ar el. laiškas), jis visada turi gauti vienodą informaciją apie jūsų įmonę, jos produkciją, paslaugas ir t.t. Tai yra svarbiausi principai, kuriais vadovaujantis yra sukurta ir vystoma e-desk CRM.

Jeigu jūsų pagrindiniai tikslai - išlaikyti esamus klientus, plėtoti santykius su esamais klientais ir įgyti naujus klientus, jus turite pasirinkti e-desk CRM sprendimą.

Galima pamiršti apie brangias stambių kompanijų CRM sistemas. CRM kaina tikrai nustebins bet kokio didžio kompaniją. E-desk CRM kaina yra nuo 5 000 iki 50 000Lt. Galutinė kaina priklauso nuo naudojamų modulių ir integracijos su kitomis sistemomis. Klientui pageidaujant, pradinė investicija gali būti sumažinta iki sutarto minimumo, padidinant sistemos aptarnavimo mokesčius. Tai padeda užsakovui išvengti didelių pradinių investicijų ir geriau planuoti savo išlaidas.


Susidomėjote? Užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime 
Paslaugos pavadinimas:
Vardas, Pavardė:
Įmonės pavadinimas:
Telefono numeris:
El.laiškas:
Papildoma informacija:









Ieškomiausi

Banerių kūrimas BMS BPM CMS CRM Dokumentų valdymas e-cart e-desk e-wap e-web Elektroninė parduotuvė Flash animacija Integracija su kitomis IS Internetinių svetainių kūrimas Interneto sprendimai IT įrangos nuoma Kompiuterių nuoma Konsultavimas Marketingas Patalpų valdymas Projektoriaus nuoma Projektų valdymas Reklama Internete Santykių su Klientais valdymas TVS Turinio valdymo sistema Verslo procesų valdymas Verslo valdymas Virtualus ofisas WAP tinklalapiai WEB dizainas Darbo vietos nuoma

 
Verslo faktai
96% klientų niekada nesiskundžia dėl netinkamo su jais bendraujančių darbuotojų elgesio. Iš jų 91% daugiau niekada nesinaudoja tos organizacijos, kurios darbuotojas juos įžeidė, paslaugomis.
Kontaktai
UAB "Interneto sprendimai"
Ateities g. 10
08303 Vilnius, Lietuva
Įm. kodas: 300110542
PVM kodas: LT100001683615
Telefonas: +370 66611444
Skype: uabinternetosprendimai
ooVoo: internetsolutions
El. pаštas info@internetosprendimai.lt
Palaikymas support.internetsolutions.eu
   
 
PAGRINDINIS | NAUJIENOS | AKCIJOS | PASLAUGOS | KONTAKTAI
 

Copyright 2005 - 2012 Interneto sprendimai, UAB. All rights reserved. Last update: 2010-04-14