My status RSS feed Blogger Google maps
   Lietuviškai
 
 
 
 
"Kai pirkimą ir pardavimą reguliuoja įstatymai, pirmiausia nuperkami ir yra įstatymų leidėjai."

P. J. O'Rourke
"Išreikštos mintys visados yra negyvos."

Hermann Hesse

 
 

e-desk PMS (Patalpų/turto valdymo sistema)

Turto valdymo sistema (angl. Property management system - PMS).

Viešbučių ir patalpų nuomos industrija šiandien negali sėkmingai tęsti savo veiklą be patalpų arba kitaip vadinamos turto valdymo sistemos. Turto valdymo sistema, naudojama valdyti svečių/nuomininkų užsakymus ir leidžia tai daryti internetu. Klientas gali greitai surasti informaciją apie patalpas ir padaryti rezervavimą iš bet kurios pasaulio vietos. Užsakovo rezervavimui yra prieinama ir kita reikalinga informacija apie papildomas paslaugas ir turto nuomą – apie baldus, IT įrangą, valymo, maitinimo ir kitas viešbučių arba biurų paslaugas. Patalpų/turto valdymo sistema lengvai integruojasi su kitomis centrinėmis rezervavimo sistemomis, pajamų/išlaidų apskaitos valdymo ir finansinėms sistemomis.

Turto valdymo sistemos nauda sistemos savininkui yra akivaizdi:

  • Turto apskaita vienoje vietoje;
  • Patalpų grafinis atvaizdavimas ir aprašymas vieningoje elektroninėje duomenų bazėje;
  • Rezervavimų kontrolė ir vizualizavimas;
  • Užsakymo procesų pilnas automatizavimas ir efektyvus resursų panaudojimas;
  • Automatiniai pranešimai apie naujus rezervavimus ir atsilaisvinusias patalpas;
  • Pasiūlymų ir sutarčių generavimas ir išsiuntimas el. paštu;
  • Papildomų teikiamų paslaugų aprašymas ir paketavimas;
  • Lankstus kainų bei nuolaidų valdymas;
  • Klientų domenų bazės valdymas, akcijų ir nuolaidų taikymas lojaliems klientams;
  • Sutarčių ir užsakymų archyvas;
  • Lengvas integravimas su e-web ir e-desk CRM sprendimais.

Funkcionalumas

Patalpų procesams valdyti yra panaudotas visas e-desk sistemos lankstumas. Patogios formos iki maksimumo supaprastina navigaciją. Paruošti filtrai ir rūšiavimai sumažins reikalingos informacijos apimtį, o šablonų panaudojimas smarkiai sumažins dokumentų paruošimą. Vieno mygtuko paspaudimo sistema užsakovui sugeneruos sutarties dokumentą PDF formatu ir išsiųs jį elektroniniu laišku. Visi veiksmai yra fiksuojami sistemoje. Dokumentų kopijos yra tinkamai archyvuojamos ir yra lengvai prieinami.



Funkcionalios e-desk lentelės leidžia greitai surasti ir valdyti reikalingą informaciją

 

Verslo ataskaitos

Ataskaitos turto valdymo sistemoje yra viena iš svarbiausių dalių. e-desk ataskaitų modulis leidžia kurti ataskaitas kaip pagal užklausimą, taip ir pagal iš anksto aprašytą laiko grafiką. Tokios ataskaitos nurodytiems vartotojams gali būti siunčiamos elektroniniu laišku.


Susidomėjote? Užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime 
Paslaugos pavadinimas:
Vardas, Pavardė:
Įmonės pavadinimas:
Telefono numeris:
El.laiškas:
Papildoma informacija:









Ieškomiausi

Banerių kūrimas BMS BPM CMS CRM Dokumentų valdymas e-cart e-desk e-wap e-web Elektroninė parduotuvė Flash animacija Integracija su kitomis IS Internetinių svetainių kūrimas Interneto sprendimai IT įrangos nuoma Kompiuterių nuoma Konsultavimas Marketingas Patalpų valdymas Projektoriaus nuoma Projektų valdymas Reklama Internete Santykių su Klientais valdymas TVS Turinio valdymo sistema Verslo procesų valdymas Verslo valdymas Virtualus ofisas WAP tinklalapiai WEB dizainas Darbo vietos nuoma

 
Verslo faktai
Klientų lojalumo sumažėjimas = Rinkos dalies praradimas = Pelno mažėjimas.
Kontaktai
UAB "Interneto sprendimai"
Ateities g. 10
08303 Vilnius, Lietuva
Įm. kodas: 300110542
PVM kodas: LT100001683615
Telefonas: +370 66611444
Skype: uabinternetosprendimai
ooVoo: internetsolutions
El. pаštas info@internetosprendimai.lt
Palaikymas support.internetsolutions.eu
   
 
PAGRINDINIS | NAUJIENOS | AKCIJOS | PASLAUGOS | KONTAKTAI
 

Copyright 2005 - 2012 Interneto sprendimai, UAB. All rights reserved. Last update: 2010-04-14